Social Icons

VIVIX SHAKLEE



Setahun yang lalu,Shaklee memperkenalkan Vivix ,produk supplement revolusional anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap selular.Lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual.

Vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee,syarikat no 1 supplement makanan di Amerika.


Kandungan Vivix terdiri daripada:

-Muscadine Grape
-Purple Carrot
-Elderberry
-Polygonum Cuspidatum

Didalam satu penemuan utama,kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru)mitochondria.
  • Melambatkan pembentukan protin AGE (Advance Glycation End Products).
  • Juga menolong Membantu Menjaga /Memelihara:
-Kesihatan jantung
-Kesihatan otak
-Kesihatan sistem imun
-Kesihatan sendi
-Perlindungan antioksidan
-Peningkatan tenaga tahap sellular
-Kesihatan dan kesejahteraan.



Vivix memang tonik ajaib..ramai yang telah mengakui kehebatannya.Hanya satu sudu kecil setiap hari mampu merawat pelbagai masalah kesihatan.









Bagi mereka yang dah lama nak berhenti merokok tapi masih tak berjaya walaupun dah cuba bermacam2 cara,janganlah berputus asa...apakata cuba selesaikan masalah ini dengan vivix...in sha Allah vivix dapat mengatasinya .

Selamat mencuba...dan jangan lupa "setiap penyakit itu ada penawarnya kecuali mati".

Jom tonton... 

http://www.youtube.com/watch?v=63y35enT9XI

Best tak Vivix?? memang la mahal sikit,tapi merangkumi segalanya.Hanya 1 sudu kecik je sebelum tidur.

Kalau nak difikirkan harga Vivix yang mahal memang takkan beli tapi bila fikirkan kos rawatan yang perlu kita tanggung bila kita jatuh sakit dan dimasukkan ke hospital,memang berbaloi ambil vivix.

Vivix bukan ubat tapi supplement,amalkan Vivix untuk kesihatan.Kalau dah sakit harga yang mahal pun dah tak jadi masalah kan...janji sihat.

Tapi kan lebih baik kita mencegah dari merawat..Itulah yang tindakan yang terbaik .

Saya pun telah belikan Vivix untuk ayah saya.Ayah saya  pun bukanlah sihat sangat,maklum la semakin berumur...macam2 penyakit akan datang,tenaga pun semakin berkurangan.


Saya nak ayah saya sihat,saya tak nak ayah saya sakit,ulang alik hospital,masud wad...semua tu lebih banyak kosnya dan saya takut saya tak mampu memberi rawatan yang terbaik buat ayah saya.

Lebih baik saya jaga kesihatan ayah dari sekarang.Saya tak boleh nak halang dia buat kerja yang dia nak,nak pergi mana yang dia nak...dia bukan anak2 saya yang boleh saya kawal.

Tapi saya boleh beri supplement terbaik untuk dia.Sapa yang tak nak sihat kan...ayah saya pun nak sihat sebab tu dia minum jer Vivix ni...bukan susah pun.

Vivix memang baguih... 
---------------------------------------------------------------------------------------

Ingin mendapatkan supplement yang sesuai untuk anda dan 

keluarga anda?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk 


di rumah ?

 
Pm/sms/Whatsap : 013 4420 637 untuk:

**Free consultation

**
Affordable Price

**Bisness Opportunity with Shaklee



 Add saya di FB : Nurulhuda Ramli

 Sila Like Page   : Annur Falah Solution



0 comments:

Post a Comment

 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my
 
Prepared and managed by Zulfae Solution